Momčad Renault e.dams i u trećoj je ovosezonskoj utrci FIA Formule E, voženoj na stazi Puerto Madero u Buenos Airesu, ostvarila pobjedu zahvaljujući zreloj i samopouzdanoj vožnji Sébastiena Buemija. To je treća uzastopna pobjeda za Sébastiena i šesta uzastopna za momčad Renault e.dams, koja je od 24 ukupno održane utrke pobijedila u čak 12, odnosno pola.
Nico Prost, koji se gotovo cijelu utrku borio s Lucasom di Grassijem, Buemijevoj je pobjedi dodao i četvrto mjesto. Prost je u svim utrkama ove sezone osvojio bodove. Posljednji je put bez bodova završio utrku za ePrix Long Beacha 2016.
Jutro prije utrke svi su bili svjesni prijetnje da ih možda očekuje prva utrka za ePrix po kiši, ali oblaci su se tijekom dana razišli te je poslijepodne bilo sunčano i vruće. Zbog toga se tehničko osoblje momčadi usredotočilo na upravljanje baterijama.
U slobodnim su treninzima oba vozača ostvarila dobra vremena, iako su ih često prekidali crvenim zastavama jer su mnogi vozači udarili u zaštitnu ogradu zbog teških uvjeta na 2,48 km dugoj stazi asfaltne i betonske površine. Buemi je ždrijebom uvršten u drugu, a Prost u četvrtu kvalifikacijsku skupinu. Njemu je nažalost malo nedostajalo da se zajedno s Buemijem uvrsti u završni dio kvalifikacija – Superpole.
Buemi je utrku započeo s trećeg, a Prost sa šestog startnog mjesta. Nakon starta Buemi je zadržao svoje mjesto, a Prost je nazadovao za jedno, no nakon toga su se obojica probila naprijed. Buemi se i prije zamjene bolida probio na čelo, a Prost je za to vrijeme napredovao do trećeg mjesta.
Od tada je Buemi kontrolirao utrku do samog cilja i osvojio svoju treću uzastopnu pobjedu. U drugom je dijelu utrke Di Grassi prestigao Prosta koji je do cilja stigao treći. Nakon utrke Di Grassi je morao posjetiti vodstvo utrke zbog opasnog izlaska iz boksa, za što je na kraju odgovornost snosila njegova momčad, a poredak u utrci ostao je nepromijenjen.
Renault e.dams u Buenos Airesu je pobjegao zahvaljujući podršci svojeg tehnološkog partnera, HP-a. Momčad upotrebljava najnovije HP-ove tehnologije da bi povećala svoje izglede za uspjeh. Dokaz tome odličan je početak treće sezone, jer je momčad pobijedila u sve tri utrke.
Momčad Renault e.dams nakon utrke u Argentini u momčadskom poretku vodi sa 111 bodova, a na drugom je mjestu ABT Schaeffler Audi Sport sa 60 bodova. U poretku vozača vodi Buemi sa 75 bodova, drugi je Lucas di Grassi s 46, a treći Nico Prost s 36 bodova.
Buemi, Prost i e.dams sa svojim će konkurentima snage ponovno odmjeriti 1. travnja u četvrtoj utrci treće sezone za ePrix Ciudad e Mexico, koja se vozi na stazi braće Rodriguez.
Sébastien Buemi (br. 9): „Ovo je bio zaista dobar vikend i fantastično je što smo ga okrunili pobjedom. Smatram da sam startao bolje nego Jean-Eric (Vergne), ali ga u prvom zavoju još nisam htio napasti. Nekoliko sam krugova ostao na drugom mjestu i uspoređivao naše ritmove vožnje. Kad sam vidio da sam brži od njega iskoristio sam priliku. Nakon toga je bolid radio besprijekorno, a zahvaljujući izvrsnom radu ekipe, tijekom zaustavljanja u boksu nije bilo problema. Zadovoljan sam i u vozačkom pogledu jer nisam napravio nijednu pogrešku. Ovaj vikend bilo je važno da osvojimo što je više moguće bodova i fantastično je da ove godine imamo već tri pobjede zaredom. Naravno da nam nedostaju bodovi za prvo startno mjesto, ali na kraju krajeva, iznimno sam zadovoljan ostvarenim.”
Nico Prost (br. 8): „Ova je utrka za mene bila više nego dobra. Nakon starta sam u gomili koja je vozila lijevo-desno izgubio jedno mjesto, ali sam nakon toga slijedio bolide pred sobom, a neke od njih sam i prestigao. Bio sam zadovoljan ritmom u prvom bolidu, što mi je omogućilo i da prestignem Lucasa (Di Grassija). Moj drugi bolid nije radio tako pouzdano, zbog čega me prestigao i vratio svoje mjesto. Mislio sam da će nam treće mjesto biti vraćeno odmah nakon utrke, ali nije bilo tako. Početak sezone dobar je i za mene i za momčad. U kvalifikacijama sam imao nekih nedostataka pa ćemo pažljivo provjeriti postavke, jer je to uvijek bila jedna od mojih jačih strana. Ako pronađem i samo malo bolji ritam, bit ću jako zadovoljan. To je naš cilj za Meksiko.”
Vincent Gaillardot, voditelj projekta Renault Sport: „Imamo odličan bolid, snažnu ekipu i izvrsne vozače, a ta kombinacija radi čuda. Dosad smo ostvarivali stalan napredak u svim područjima. Naši konkurenti stalno napreduju i uvijek nas iznova tjeraju da marljivo radimo kako bismo ostali na vrhu. Ovaj je vikend bio dobar, ali moramo se više posvetiti brzini u kvalifikacijama. Argentina je jedno od najtoplijih trkališta u sezoni i pred nama je bilo nekoliko jedinstvenih izazova, ali dobro smo se pripremili za različite vremenske uvjete. No ovaj put ipak nije bilo tako vruće kako smo očekivali. Imali smo različite strategije u slučaju kiše ili ekstremnih vrućina pa smo sve imali pod kontrolom. Još jednom zahvaljujem momčadi, Nicu i Sébu što su nam omogućili da Renaultovu tehnologiju prikažemo u tako lijepom svjetlu.”
Jean-Paul Driot, direktor i suvlasnik momčadi: „Naša treća pobjeda u sezoni posebno je važna jer u Buenos Airesu dosad nismo pobijedili. Séb i Nico osvojili su bodove, što je bila odlična berba i za momčad. Ovo će biti duga sezona i svaki je bod bitan, jer nećemo u svim utrkama biti tako snažni kao u uvodnom dijelu sezone. Svi članovi momčadi vrlo dobro rade, a koordinacija Renaulta i e.damsa je fantastična. Moj je cilj osigurati da se ta povezanost nastavi i da međusobna suradnja i dalje bude ovako dobra.”
Alain Prost, direktor i suvlasnik momčadi: „Današnja je pobjeda za nas bila vrlo važna. Séb, Nico i ostatak momčadi odlično su odradili svoj posao. Renault u Argentini ima brojne obožavatelje koji su došli pogledati utrku i drago nam je da smo im uspjeli zahvaliti pobjedom. Ovdje su navijači zaista strastveni i cijene naš uspjeh. To jača ugled i vjerodostojnost Renaultovih električnih vozila. Argentina je za Renault važno tržište. Zato naša pobjeda ima veliku simboličnu vrijednost. Impresivno je vidjeti kako dobro momčad funkcionira kao cjelina, što je jedan od razloga našeg uspjeha. U HP-u imamo važnog partnera koji nas podržava svojom najnovijom tehnologijom koja se zaista iskazala u ovako konkurentnom okruženju. Zaista sam sretan zbog današnjeg rezultata i načina na koji je momčad držala utrku pod nadzorom. Taj snažan zamah moramo zadržati i u ostatku sezone.
Rezultat utrke za ePrix Buenos Airesa, 37 krugova
Vozač | Država | Ekipa | Vrijeme |
1. Sébastien Buemi | Švi. | Renault e.dams | 45 m 45,623 s |
2. Jean-Éric Vergne | Fra. | Techeetah | + 2,996 s |
3. Lucas di Grassi | Bra. | Abt Audi Sport | + 6,921 s |
4. Nicolas Prost | Fra. | Renault e.dams | + 8,065 s |
5. Nelson Piquet jr. | Bra. | Nextev NIO | + 9,770 s |
6. Loïc Duval | Fra. | Faraday Future Dragon | + 35,103 s |
7. Daniel Abt | Nje. | Abt Audi Sport | + 35,801 s |
8. Jérôme d’Ambrosio | Bel. | Faraday Future Dragon | + 36,335 s |
9. Oliver Turvey | V.B. | Nextev NIO | + 37,111 s |
10. José Maria Lopez | Arg. | DS Virgin Racing | + 33,863 s |
Najbrži krug utrke: Felix Rosenqvist (31.), 1 m 09,467 s, prosječno 128,5 km/h
Ukupni poredak u prvenstvu momčadi
Vozač | Ekipa | Bodovi |
1. Renault e.dams | Francuska | 111 |
2. Abt Schaeffler Audi Sport | Njemačka | 60 |
3. Mahindra Racing | Indija | 37 |
4. Nextev NIO | Velika Britanija | 25 |
5. Techeetah | Kina | 22 |
6. DS Virgin Racing | Velika Britanija | 20 |
7. Faraday Future Dragon Racing | SAD | 19 |
8. Andretti Formula E | SAD | 18 |
9. Venturi Formula E Team | Monako | 3 |
10. Panasonic Jaguar Racing | Velika Britanija | 0 |
Poredak prvenstva vozača
Vozač | Država | Ekipa | Bodovi |
1. Sébastien Buemi | Švi. | Renault e.dams | 75 |
2. Lucas di Grassi | Bra. | Abt Audi Sport | 46 |
3. Nicolas Prost | Fra. | Renault e.dams | 36 |
4. Jean-Éric Vergne | Fra. | Techeetah | 22 |
5. Felix Rosenqvist | Šve. | Mahindra Racing | 20 |
6. Sam Bird | V.B. | DS Virgin Racing | 18 |
7. Nick Heidfeld | Nje. | Mahindra Racing | 17 |
8. Daniel Abt | Nje. | Abt Audi Sport | 14 |
9. Nelson Piquet ml. | Bra. | Nextev NIO | 13 |
10. Oliver Turvey | V.B. | Nextev NIO | 12 |
11. António Félix da Costa | Por. | Andretti | 10 |
12. Jérôme d’Ambrosio | Bel. | Faraday Future Dragon | 10 |
13. Loïc Duval | Fra. | Faraday Future Dragon | 9 |
14. Robert Frijns | Niz. | Andretti | 8 |
15. Maro Engel | Njem. | Venturi | 2 |
16. José Maria Lopez | Arg. | DS Virgin Racing | 2 |
17. Stéphane Sarrazin | Fra. | Venturi | 1 |
18. Adam Carroll | V.B. | Panasonic Jaguar Racing | 0 |
19. MA Qing Hua | Kin. | Techeetah | 0 |
20. Mitch Evans | N.Z. | Panasonic Jaguar Racing | 0 |
Raspored utrka FIA Formule E u sezoni 2016. – 2017.
1 | 9. listopada 2016 | Hong Kong, Kina |
2 | 12. studenoga 2016 | Marakeš, Maroko |
3 | 18. veljače 2017. | Buenos Aires, Argentina |
4 | 1. travnja 2017. | Ciudad de Mexico, Meksiko |
5 | 13. svibnja 2017. | Monako |
6 | 20. svibnja 2017. | Pariz, Francuska |
7 | 10. lipnja 2017. | Berlin, Njemačka |
8 | 1. srpnja 2017. | Bruxelles, Belgija |
9 + 10 | 15. i 16. srpnja 2017. | New York, SAD (dvije utrke) |
11 + 12 | 29. i 30. srpnja 2017. | Montreal, Kanada (dvije utrke) |